نارسایی کلیه با 47٪ عملکرد کلیه چگونه می توانم آن را جلوگیری از کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 47٪ عملکرد کلیه چگونه می توانم آن را جلوگیری از کاهش

دکتر به من گفت که عملکرد کلیه چپ من در حال حاضر 47٪ است، اگر آن را بدتر می رود، من باید به صورت دیالیز، اما من نمی خواهم به آن را. بنابراین می تواند به شما به من بگویید چگونه می توانم جلوگیری از عملکرد کلیه از زوال است؟ در صورت امکان، می تواند شما را به من بگویید چگونه می توانم بهبود عملکرد کلیه من؟

چگونه می توان عملکرد کلیه از کاهش ما جلوگیری از؟

کاهش عملکرد کلیه با آسیب کلیوی همراه است، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم کلیه را از تخریب بیشتر محافظت، عملکرد کلیه را می توان از کاهش آن جلوگیری کرد. اول، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب، که نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند را. سپس، به صورت یک عادت زندگی سالم است که همچنین برای محافظت از آن مفید باشد. اما نکته کلیدی برای به درمان به موقع، که تعیین خواهد کرد که چگونه به خوبی شما می توانید بیماری خود را کنترل کنید.

چگونه می توان عملکرد کلیه را بهبود بخشیم؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. چهار عمدتا تابع وجود دارد که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز است و بزرگ عروق خونی، با کمک از آن چهار تابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند.

در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند عملکرد کلیه از کاهش حفاظت بلکه می توانید آن را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: